Tuesday 5 July 2011

WHat a suPRiSe!!

huhu happy nyer ..hehe br pas ckp ngn dia 2 minutes ago nway yg suprise nyer adalah i receive unexpected call xder la happy coz of receive that call pun tp things mcm dah change la ...n i never knew i have guts n finnally over la...so guess who ...its my ex... i will never tell about what his name but for sure that kitrg dah lama kowt together since form 4 know each other eventhough slalu cpl break cpl break...n i think today its officially kitrg dah xder pape... (u jgn jealous lak bc) nway here it goes...pkl 230 td camtu ah ada miss call from him then i just give a sms tanya
syida: np....pastu xreply dia call lg ..pelik dah call bnyk kali ingt emergency ke pe td pastu call la dia ...then
him: u da jual mahal eh
me: sbb i ada org lain..
him: amin
me:tq..
him: smga bahagia.Hee
me: hehe tq..fwen k?
punya lama nk reply kul 4.32 br reply
him: no thanks.nk tgk u da ada bf je.blehla blah pasni.dun call my house anymre.i wanna brng my new gurl to my fam.tq.bye.
so i pun xreply la... the moral of the story is jgn la trust guy on something that is important to u ...kan 'bdk kecik'???hehe u know what i meant kan ...

sometimes tu terpikir gak la kan mmg dia ni dah lama xder prsn kat aku kowt sbb sesuke hati jer nk lps ak kat laki lain but never mind... the important things here n now is that i had found someone that can love me n appreciate me more than he can do!! LOVE U BDK KECIK!!!!

sorry tau i mara2 u aritu dua ari i mara2 u ...bkn per kdg2 i tersensitive sket k ...huhu meow!!

No comments:

Post a Comment